مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 19:172022-08-07ورزشي

ویژه برنامه های هیأت رزمندگان اسلام شهرستان کاشان در دهه دوم محرم کاشان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری دهه دوم محرم هیأت رزمندگان اسلام شهرستان کاشان با 4 ویژه برنامه در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج این شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران با اعلام مراسم سوگواری و عزاداری دهه دوم محرم هیأت رزمندگان اسلام این شهرستان اظهار داشت: مراسم سوگواری و عزاداری دهه دوم محرم هیأت رزمندگان اسلام شهرستان کاشان با 4 ویژه برنامه در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج این شهرستان برگزار می شود.

وی به تجمع زنان عاشورایی و دختران حاج قاسم اشاره کرد و افزود: اجتماع بزرگ زنان و دختران عاشورایی شهرستان کاشان صبح روز عاشورا از ساعت 8 الی 12 در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج برگزار خواهد شد.

اکبری با بیان برگزاری ویژه برنامه سرداران شهید کاشانی در روز 23 مردادماه افزود: ایام دهه دوم محرم که از 18 تا 27 مرداد است که با سالروز شهادت سه تن از سردارهای شاخص شهرستان کاشان، شهید زارع مجرد، شهید پکوک و شهید حسین صنعتکار قائم مقام لشکر هشت نجف اشرف و فرمانده گردان تخریب مصادف شده است، ویژه برنامه ای را با حضور عزیزان از لشکر فاطمیون و سخنرانی یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های هیأت رزمندگان اسلام شهرستان کاشان در دهه دوم محرم کاشان

ویژه برنامه های هیأت رزمندگان اسلام شهرستان کاشان در دهه دوم محرم کاشان