مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 21:572022-08-06حوادث

عامل گروگانگیری: میخواستم از مفسدان اقتصادی انتقام بگیرم


زن و شوهر تحصیلکرده که در خانه ای واقع در آجودانیه تهران دست به گروگانگیری مسلحانه زده بودند پس از 3 ساعت عملیات ویژه پلیس در حالی دستگیر شدند که در بازجویی ها اعتراف کردند هدفشان انتقام از ثروتمندانی بوده که از راه های غیرقانونی یک شبه پولدار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، ساعت 5 بعد از ظهر سه شنبه 11 مرداد، مرد جوانی هراسان با مأموران کلانتری 164 قائم تماس گرفت و از گروگانگیری اعضای یک خانواده سه نفره در ساختمان شماره یک در خیابان آجودانیه خبر داد.

به دنبال این گزارش مأموران کلانتری، یگان ویژه و کارآگاهان اداره آگاهی راهی محل شدند.

نخستین بررسی ها نشان می داد زن و مردی جوان سوار بر یک خودروی پژو 206 وارد پارکینگ ساختمان شده و با تهدید اسلحه چند نفر از ساکنان ساختمان را به گروگان گرفته اند.

پس از حضور مأموران در اطراف ساختمان، زن جوان با مشاهده مأموران پلیس سوار بر خودروی پژو از محل متواری شد اما بلافاصله مأموران کلانتری موفق به دستگیری او شدند اما همچنان مرد گروگانگیر در خانه مورد نظر یک زوج جوان و دخترشان را گروگان گرفته بود.

با توجه به اهمیت موضوع و احتمال به خطر افتادن جان ساکنان ساختمان، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه یک تهران نیز راهی محل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل گروگانگیری: میخواستم از مفسدان اقتصادی انتقام بگیرم

عامل گروگانگیری: میخواستم از مفسدان اقتصادی انتقام بگیرم