مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-06سياسي

کارخانه نوآوری دانشگاه تهران به سامانه انرژی تجدیدپذیر مجهز شد


با رونمایی از سامانه انرژی تجدید پذیر در کارخانه نوآوری دانشگاه تهران، تامین انرژی مورد نیاز با استفاده از انرژی خورشیدی امکان پذیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از سامانه انرژی تجدید پذیر در کارخانه نوآوری دانشگاه تهران رونمایی شد.

این پروژه فناورانه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت برنامه توسعه ملل متحد، در راستای بهینه سازی مصرف انرژی در محل احداث کارخانه نوآوری پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران و با حضور علی وطنی مجری ملی پروژه بهینه سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان، کارن ابری نیا سرپرست راه اندازی کارخانه نوآوری دانشگاه تهران و محمدی مدیر طرح های فنی و مهندسی برنامه توسعه ملل متحد راه اندازی و به بهره برداری رسید.

این پروژه اجرایی شده تا ضمن ترویج فرهنگ بهره مندی از انرژی های نو و تجدیدپذیر، زمینه را برای بهینه سازی و ذخیره انرژی الکتریکی و تامین نیاز واحدهای  فناور مستقر فراهم کند.

تامین انرژی مورد نیاز با استفاده از انرژی خورشیدی در قالب پروژه بهینه سازی انرژی در ساختمان، این طرح در 9 سایت اجرایی سازی شده که 8 طرح مربوط به ساختمان های مدیریت بحران بوده و یکی از این طرح ها در محل احداث کارخانه نوآوری دانشگاه تهران پیاده ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نوآوری دانشگاه تهران به سامانه انرژی تجدیدپذیر مجهز شد

کارخانه نوآوری دانشگاه تهران به سامانه انرژی تجدیدپذیر مجهز شد