مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-06پزشكي

چهار مرکز مداخله گر پزشکی در مشهد پلمپ شد


مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار مرکز غیر مجاز زیبایی در زمینه پوست و مو که در امر پزشکی مداخله می کردند، طی یک هفته گذشته در مشهد مهر و موم شدند.

- کاظم غفاریان مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت : چهار مرکز غیر مجاز زیبایی که در زمینه تزریق ژل و بوتاکس، کاشت ابرو و لیزر به صورت غیر مجاز فعالیت می کردند در مشهد مهر و موم شدند.

وی بیان کرد: در یکی از این مراکز فرد مداخله گر خود را به دروغ مدرس بین المللی پوست و مو، کارشناس ارشد مامایی و مدرس سازمان فنی وحرفه ای معرفی کرده بود، در حالیکه طبق تحقیقات به عمل آمده، مدرک تحصیلی نامبرده دیپلم بوده است و این مداخله گر پزشکی پس از هماهنگی های قضایی لازم تحویل نیروهای انتظامی شد.

مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: همچنین تیم دیگری به صورت پروازی و از شهرهای دیگر جهت کاشت ابرو به مشهد مراجعه کرده و بصورت غیر مجاز در مرکزی واقع در بلوار پیروزی مشهد فعالیت می کردند.

غفاریان تصریح کرد: همچنین مرکز دیگر پوست و زیبایی واقع در بلوار سجاد اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی و فروش محصولات پوست و مو کرده بود که در بررسی از کارتخوان این مرکز طی یک ماه مبلغ حدود 470 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار مرکز مداخله گر پزشکی در مشهد پلمپ شد

چهار مرکز مداخله گر پزشکی در مشهد پلمپ شد