مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-06اقتصادي

توضیحات آبفا در خصوص رفع مشکل آب دیشموک کهگیلویه


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت:ایستگاه های پمپاژ آب شرب شهر دیشموک و روستاهای بخش چاروسا کهگیلویه وارد مدار بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس بعد از گذشت چند روز از بارندگی های شدید مونسون تلاش برای رفع مشکلات به وجود آمده در حوزه آب، راه، کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

اسفندیار برخه در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پس از چندین شبانه روز تلاش و زحمات طاقت فرسای کارکنان خدوم آبفا و با نصب دو دستگاه الکتروپمپ 73 و 110 کیلووات در محل ایستگاه های پمپاژ آب شرب بیسیتون و فارتق، ایستگاه های مذکور وارد مدار بهره برداری شدند.

وی بیان کرد: مشکل کاهش فشار شبکه آبرسانی و قطعی آب که از چند روز پیش بوجود آمده بود با تلاش نیروهای عملیاتی آبفا و پس از زحمات فراوان مرتفع شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بارندگی و سیل شدید، ایجاد مشکل در منابع تامین آب و نوسانات برق در ایستگاه های پمپاژ، علل اصلی ناپایداری و قطعی آب ایجاد شده در شبکه آب شرب این شهر و روستاهای بخش چاروسا بود.

برخه عنوان کرد: جا دارد از صبر و حوصله مردم شهر دیشموک و تعدادی از روستاهای بخش چاروسا، و مطالبه گران مردمی بویژه سازمان مردم نهاد و تلاش همکاران آبفا تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آبفا در خصوص رفع مشکل آب دیشموک کهگیلویه

توضیحات آبفا در خصوص رفع مشکل آب دیشموک کهگیلویه