مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 20:272022-08-05ورزشي

برتری قاطع سپاهان در آخرین بازی تدارکاتی/ خارجی های سپاهان روی سکوها


زردپوشان دیار زاینده رود با برتری 4 بر صفر مقابل خوشه طلایی ساوه، به استقبال دیدار با استقلال تهران در هفته نخست لیگ برتر رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از آغاز بیست و دومین دوره لیگ برتر، امروز جمعه از ساعت 19 به مصاف خوشه طلایی ساوه رفت.

ژوزه مورایس در این دیدار نیما میرزازاد، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، رامین رضاییان، محمد کریمی، مسعود ریگی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، الویس کامسوبا و شهریار مغانلو را از ابتدا به میدان فرستاد.

بازی مطابق انتظار با حمله های سپاهان شروع شد و در یکی از این حملات با شوت زیبای محمد کریمی از پشت محوطه جریمه طلایی پوشان به گل اول رسیدند؛ بازی هجومی سپاهان ادامه یافت تا در بیست و پنجمین دقیقه بازی رامین رضاییان با یک ضربه آزاد تماشایی توپ را به گوشه دروازه خوشه طلایی چسپاند.

پس از گل دوم سپاهان بازی کمی متعادل شد تا این که در دقایق پایانی نیمه نخست شهریار مغانلو در محوطه جریمه سرنگون شد و خودش ضربه پنالتی را تبدیل به گل سوم کرد.

در نیمه دوم شاهد بازی پایاپای از دو تیم بودیم و سپاهان از فشار خود کاسته و به اداره بازی پرداخت، در دقایق پایانی نیمه دوم نیز محمد نژادمهدی گل چهارم سپاهانی ها را به ثمر رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری قاطع سپاهان در آخرین بازی تدارکاتی/ خارجی های سپاهان روی سکوها

برتری قاطع سپاهان در آخرین بازی تدارکاتی/ خارجی های سپاهان روی سکوها