مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 21:122022-08-04اقتصادي

570 میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی در آذربایجان غربی جذب شده است


مدیرطرح های سرمایه گذاری ، اشتغال فراگیر و پایدار روستایی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کشور گفت: از 736 میلیارد تومان اعتباردرنظر گرفته شده برای استان 570 میلیارد تومان جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی رامین اسدی مدیر طرح های اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مهاباد اظهارداشت: از 736میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده برای اشتغال در آذربایجان غربی 570میلیارد تومان آن جذب شده و  در زمینه جذب این اعتبارت رتبه 15 کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه2 بانک جدید برای جذب اعتبارات افزوده شده، تصریح کرد: این بانک ها باید تلاش کنند این اعتبارات را به افرادی که طرح های اشتغالزایی ارائه می کنند پرداخت کنند.

مدیر طرح های سرمایه گذاری ، اشتغال فراگیر و پایدار روستایی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی همچنین از جذب 13 درصدی منابع اعتباری اشتغال پایدار روستایی، عشایری و همچنین اشتغال خانگی در مهاباد خبر داد.

در سفر رامین اسدی به مهاباد مسائل و مشکلات اشتغالزایی و مطالبات سرمایه گذاران منطقه با حضور مسئولان اجرایی مطرح و برای حل آنها راهکار ارائه شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

570 میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی در آذربایجان غربی جذب شده است

570 میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی در آذربایجان غربی جذب شده است