مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 16:422022-08-04سياسي

جلسات شورا دیگر قانونی نیست/آیا شورای شهر زنجان منحل می شود؟


قرار بود انتخابات شورای شهر زنجان امروز برگزار و هیات رییسه شورا انتخاب شود، اما به دلیل اختلافات به وجود آمده این اتفاق رخ نداد و باید منتظر رای شورای حل اختلاف در مورد شورای اسلامی شهر زنجان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، طبق اطلاع رسانی قبلی شورای شهر زنجان، قرار بود امروز انتخابات هیأت رییسه شورای شهر برگزار شود، بر خلاف اطلاع رسانی صورت گرفته جلسه مربوط به انتخابات هیأت رییسه با یک ساعت تاخیر آغاز شد، اما با وجود این تأخیر 4 نفر از اعضای شورای شهر داود حسنی، حجت الاسلام کاظم مجتهدی، حجت الاسلام اسحاق اسماعیلی و انسیه ابوبصیر در جلسه حاضر نشدند و به خاطر به حد نصاب رسیدن جلسه شورا از رسمیت افتاد.

پس از وقفه یک و نیم ساعته جلسه شورا دوباره برگزار شد و این بار همه اعضای شورا در جلسه حاضر شدند، اما باز هم توافقی حاصل نشد و اعضا برای انتخاب رییس به اتفاق نظر رسیدند.

فرماندار زنجان در این جلسه گفت: آنچه برای من مهم بوده، مُر قانون است و از همین رو در اکثر نشست ها می گویم که انسان ممکن الخطاست.

پرویز خالقی تصریح کرد: مردم بدانند اگر اعضای شورای شهر زنجان در مصوبه ای هوای نفس را دخالت دهند چون همه مصوبات در فرمانداری بررسی می شود، البته این کار اتفاق نمی افتد و ما از حقوق مردم پاسداری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات شورا دیگر قانونی نیست/آیا شورای شهر زنجان منحل می شود؟

جلسات شورا دیگر قانونی نیست/آیا شورای شهر زنجان منحل می شود؟