مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-04سياسي

قزوین جزو اولویت های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری قرار گیرد


استان قزوین با وجود ابنیه ها و مکان های تاریخی می تواند جزو اولویت های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باشد و با برنامه ریزی های صحیح جزو استان های پر بازدید در بحث گردشگری کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین علی فرمانی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی و تشکل های مردم نهاد که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: از آغاز سال جاری تا کنون 3 آتش سوزی مهیب که خسارت مالی برای شهرداری و کسبه بازار بزرگ قزوین را داشته است را تجربه کرده ایم.

وی افزود: شهرداری قزوین به عنوان دستگاه خدمات رسان در بازار بزرگ قزوین فضای مناسبی را جهت احداث آتش نشانی با در نظر گرفتن اصول ایمنی در نظر گرفته بود که با مخالفت اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مواجه شد.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در رابطه با جایگاه مناسب شهر قزوین با وجود ابنیه و مکان های تاریخی در گردشگری گفت: استان قزوین با وجود ابنیه ها و مکان های تاریخی می تواند جزو اولویت های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باشد و با برنامه ریزی های صحیح جزو استان های پر بازدید در بحث توریسمی کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین جزو اولویت های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری قرار گیرد

قزوین جزو اولویت های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری قرار گیرد