مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-04سياسي

تکمیلی/اختلاف در شورای شهر زنجان برای انتخاب رییس و هیات رییسه


انتخابات شورای شهر زنجان در پی اختلاف بر سر نحوه انتخاب هیات رییسه با شکست مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، انتخابات هیات رییسه شورای شهر زنجان که قرار بود صبح امروز برگزار شود، به دلیل عدم عضور 4 عضو شورا از رسمیت افتاد و پس از آن با تاخیر و با حضور اعضای غایب آغاز شد.

جلسه در حالی برگزار شد که اختلاف در مورد چینش اعضالی هیات رییسه موجب ترک جلسه از سوی 4 عضو شورای شهر زنجان شد تا احتمالا اختلافت در جلسه حل اختلاف که با حضور استاندار برگزار خواهد شد، برطرف شود.

حجت الاسلام کاظم مجتهدی، عضو شورای اسلامی شهر زنجان و از گروه چهار نفره(آبادگران) در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات هیات رییسه در حالی برگزار می شود که یکسال از انتخابات می گذرد و با تعاملی که شده شاهد موفقیت هایی بودیم که در سایه تعامل ایجاد شده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در هیات رییسه قبلی رییس نایب رییس و نماینده شورا در شورای شهرستان از بین 5 نفر(ما بر این باوریم) بود و از گروه 4 نفره کسیدر هیات رییسه حضور نداشتند، مبارکشان باشد اما معنای تفاهم این است که بقیه هم باشند و در سال دوم از بقیه هم استفاده شود و اگر در ترکیب تغییراتی حاصل شود آماده مشارکت هستیم و پیشنهاد داریم که 4 نفر بین دو گروه تقسیم شود نایب رییس و منشی اول از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیلی/اختلاف در شورای شهر زنجان برای انتخاب رییس و هیات رییسه

تکمیلی/اختلاف در شورای شهر زنجان برای انتخاب رییس و هیات رییسه