مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-04ورزشي

اجرای طرح گفتگوی اجتماعی محلات در تهران


عضو شورای شهر تهران با اشاره به طرح گفتگوی اجتماعی محلات گفت: برای تدوین دستورالعمل ها و شیوه نامه های نظامنامه مشارکت های محله ای در مدیریت شهری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در منطقه 5 شهرداری تهران حضور و از نزدیک در جریان  پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه های فرهنگی و اجتماعی این منطقه قرار گرفت.

در این بازدید وی با حضور در کارخانه نوآوری آزادی در جریان چگونگی حمایت دولت و شهرداری از طرح ها و ایده های نو قرار گرفت و از بخش های مختلف این کارخانه بازدید به عمل آورد و با استارتاپ های نوآور و دانش بنیان آشنا شد.

همچنین در ادامه، وی به همراه هییت همراه با حضور در محل شهرداری منطقه 5 با اعضای شورای فرهنگی هنری اجتماعی و ورزشی منطقه تشکیل جلسه داد و درخصوص نحوه استفاده از ظرفیت های موجود در منطقه درجهت پیشبرد امور فرهنگی هنری اجتماعی و ورزشی با حاضرین جلسه به گفت و گو پرداخت.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به همراه شهردار منطقه پس از بازدید از مجموعه کتابخانه علامه جعفری،  در سرای محله پرواز با مدیران محلات 29 گانه منطقه 5 دیدار و در یک نشست صمیمی درجریان مسائل و مشکلات سراهای محلات منطقه و چالش های مدیریت محلات قرار گرفت و از نقطه نظرات کارشناسی  آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح گفتگوی اجتماعی محلات در تهران

اجرای طرح گفتگوی اجتماعی محلات در تهران