مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 07:122022-08-04سياسي

مسائل اولویت دار چهارمحال و بختیاری توسط مجمع نمایندگان پیگیری می شود


رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس گفت: پیگیری خسارات وارد آمده از سیل در مناطق مختلف استان از طریق دستگاه ها و وزارتخانه های ذیربط و همچنین پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری اولویت نمایندگان استان است.

- احمد راستینه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری همواره با همدلی تلاش کرده اند تا موضوعات مهم و اولویت دار استان را در رأس پیگیری های خود قرار دهند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری خسارات وارد آمده از سیل در مناطق مختلف استان از طریق دستگاه ها و وزارتخانه های ذیربط از مهمترین اولویت های استان است.

 وی ادامه داد: همچنین پیگیری مصوبات بسیارمهم سفر ریاست جمهوری از دیگر اولویت های استان است که توسط مجمع نمایندگان پیگیری می شود.

راستینه اضافه کرد: به منظور رصد و ارزیابی میزان پیشرفت پروژه های ملی و اولویت دار استان جدول زمانبندی پیگیری و نظارت میدانی توسط مجمع نمایندگان تهیه شده است.

وی عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان طی هفته آینده به منظور دریافت آخرین گزارشات از اقدامات دستگاه های اجرایی در راستای حل مشکلات مردم و میزان پیشرفت زیرساخت ها بازدیدی از حوزه های مربوطه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل اولویت دار چهارمحال و بختیاری توسط مجمع نمایندگان پیگیری می شود

مسائل اولویت دار چهارمحال و بختیاری توسط مجمع نمایندگان پیگیری می شود