مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 23:072022-08-03سياسي

ترکیب هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی شورای رشت مشخص شد


با رأی موافق اعضای کمیسیون های تخصصی شورای رشت، ترکیب هیات رییسه کمیسیون های تخصصی شورای رشت در دومین سال از فعالیت شورای ششم این شهر انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت عصر امروز انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورای رشت در ساختمان جلسات شورا برگزار شد که طی آن برای کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با رأی موافق اعضای کمیسیون، حسن کریمی کرنق به عنوان رییس، مهدی نوری هریس نائب رییس و علیرضا تاج شهرستانی به عنوان منشی کمیسیون انتخاب شد.

برای کمیسیون برنامه وبودجه شورا، سید شمس شفیعی به عنوان رییس، هادی رمضانی نائب رییس و حسن کریمی کرنق به عنوان منشی کمیسیون  توسط اعضای کمیسیون انتخاب شدند.

در کمیسیون عمران شورای رشت نیز مهدی نوری هریس، مسعود عباس نژاد و محمدحسین واثق کارگرنیا به ترتیب به عنوان رییس، نائب رییس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

برای ریاست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای رشت، علیرضا تاج شهرستانی و نادر حسینی اعلام کاندیداتوری  کردند که با رأی موافق اعضای کمیسیون،  علیرضا تاج شهرستانی به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی شورای رشت در سال دوم انتخاب  شد و سید شمس شفیعی و کریمی کرنق به ترتیب به عنوان نائب رییس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی شورای رشت مشخص شد

ترکیب هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی شورای رشت مشخص شد