مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 19:372022-08-03پزشكي

بیش از 2 تن کله پاچه گوسفندی غیربهداشتی در کاشمر معدوم شد


سعید خانزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به گشت های منظم و مستمر اکیپ های بهداشتی شبکه دامپزشکی کاشمر اظهار کرد: در راستای تحقق رسالت دامپزشکی و تأمین سلامت غذایی مردم و دریافت گزارش مبنی بر نگهداری غیرمجاز کله پاچه در اطراف شهر کاشمر بلافاصله اکیپ بهداشتی به محل اعزام شد.

رییس شبکه دامپزشکی کاشمر افزود: با حضور اکیپ بهداشت بیش از 2 تن کله و پاچه گوسفندی و گاوی منجمد که در شرایط نامناسبی نگهداری می شد، کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه گزارش این حجم فرآورده غیرقابل مصرف به مراجع مربوطه اطلاع و دستور معدوم سازی آن صادر شد، خاطرنشان کرد: پس از انجام کامل مراحل قانونی محموله کشف شده، معدوم سازی شد.

دکترخانزاده بابیان اینکه آلایش خوراکی دامی به صورت تازه و با حفظ دما و شرایط نگهداری مناسب 48 ساعت مهلت مصرف دارد، یادآور شد: اگر حضور و تلاش های مستمر نیروها و بازرسان دامپزشکی در سطح شهرستان نباشد، افراد سودجو برای کسب منافع نامشروع خود، فرآورده های تاریخ گذشته و این چنینی را وارد سفره مردم می کنند.

وی با اعلام اینکه خط قرمز دامپزشکی، سلامت شهروندان است از شهروندان خواست تا قبل از اقدام به تهیه هرگونه فرآورده خام دامی از بهداشتی و تحت نظارت سازمان دامپزشکی بودن محصول موردنظر خود اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 تن کله پاچه گوسفندی غیربهداشتی در کاشمر معدوم شد

بیش از 2 تن کله پاچه گوسفندی غیربهداشتی در کاشمر معدوم شد