مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-03ورزشي

اعتبار برای 3 پروژه ورزشی نهاوند در سفر ریاست جمهوری درنظر گرفته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند در جلسه شورای ورزش این شهرستان از تأمین اعتبار سه پروژه ورزشی در سفر ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: - فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در سفر هیأت دولت به استان همدان برای سه پروژه ورزشی شهرستان نهاوند اعتبار درنظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند در جلسه شورای ورزش این شهرستان از تأمین اعتبار سه پروژه ورزشی در سفر ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: در سفر هیأت دولت به استان همدان 18 پروژه ورزشی نیمه کاره شهرستان نهاوند را برای تأمین اعتبار اعلام کردیم که از این تعداد برای سه پروژه اعتبارات خوبی درنظر گرفته شده است.

احمدوند تصریح کرد: برای سه پروژه مجموعه ورزشی بانوان، استخر بانوان و سالن سرپوشیده روستای باباقاسم در سفر هیأت دولت به استان اعتبار درنظر گرفته شده است و به جد پیگیر جذب اعتبارات این سفر برای شهرستان هستیم.

فرماندار نهاوند ادامه داد: موضوع ورزش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر مکان های ورزشی برای نوجوانان و جوانان گسترش پیدا کند به طور قطع بسیاری از کمبود ها و مشکلات جامعه از جمله معضل اعتیاد حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار برای 3 پروژه ورزشی نهاوند در سفر ریاست جمهوری درنظر گرفته شد

اعتبار برای 3 پروژه ورزشی نهاوند در سفر ریاست جمهوری درنظر گرفته شد