مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-03پزشكي

بازدید مسئولان و کارشناسان سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت از موسسه رازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، تیمی از مسئولان و کارشناسان سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف بازدید از توانمندی های فنی موسسه رازی در زمینه تولید واکسن فلج اطفال و پیگیری درخواست .

- تیمی از مسئولان و کارشناسان سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با هدف گسترش همکاری ها و بررسی توانمندی های این موسسه در زمینه تولید واکسن فلج اطفال با هییت رییسه و مدیران موسسه رازی گفتگو و از بخش های مختلف آن دیدن کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، تیمی از مسئولان و کارشناسان سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف بازدید از توانمندی های فنی موسسه رازی در زمینه تولید واکسن فلج اطفال و پیگیری درخواست ها و جلب حمایت سازمان بهداشت جهانی در تامین VVM، انتقال تکنولوژی IPV، تامین بذر OPV و nOPV وغیره با هیئت رییسه و مدیران موسسه رازی در سالن زنده یاد دکتر کاوه موسسه دیدار و گفتگو کردند.

دکتر علی اسحاقی رییس موسسه رازی در این دیدار، با اشاره به اهمیت روابط موسسه رازی و سازمان بهداشت جهانی گفت: با توجه به نوع فعالیت های موسسه رازی، لزوم گسترش تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مسئولان و کارشناسان سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت از موسسه رازی

بازدید مسئولان و کارشناسان سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت از موسسه رازی