مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-03دانش

دانشگاه ها پیشگام مدیریت علمی در جامعه باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله سهرابی در نشست سراسری معاونان اداری و مالی دانشگاه ها که در دانشگاه تهران برگزار شد اظهار داشت: - مشاور وزیر علوم در برنامه ریزی و مدیریت راهبردی گفت: دانشگاه ها باید پیشگام مدیریت علمی در جامعه باشند و سازمان های دولتی و خصوصی دیگر باید دانشگاه ها را الگوی خود در مدیریت بدانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله سهرابی در نشست سراسری معاونان اداری و مالی دانشگاه ها که در دانشگاه تهران برگزار شد اظهار داشت: روسای دانشگاه ها می بایست ایده های مدیریت خلاقانه و نوآورانه را برای رفع چالش های دانشگاه ها از عموم ذینفعان و کنشگران داخل دانشگاه دریافت و پس از جمع بتدی تخصصی ابلاغ کنند.

وی تاکید کرد: تدوین برنامه راهبردی برای دانشگاه ها براساس اسناد بالادستی، برنامه های تقدیمی وزیر علوم به مجلس یک ضرورت است و در این برنامه باید برای مشکلات موجود چاره جویی کرده و راهکار ارائه کنیم.

سهرابی تاکید کرد: اصول علم مدیریت ایجاب می کند اولویت های دانشگاه ها در تمام ابعاد علمی، پژوهشی، عمرانی و فرهنگی مشخص شود و شاخص های ارزیابی تحقق این اولویت ها هم برای رصد میزان پیشرفت مشخص و اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها پیشگام مدیریت علمی در جامعه باشند

دانشگاه ها پیشگام مدیریت علمی در جامعه باشند