مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 12:522022-08-03اقتصادي

سیل در حوزه آب، برق، گاز و زیرساخت چهارمحال و بختیاری چقدر خسارت زد؟


رییس شرکت ارتباطات زیرساخت چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع خسارت سیل اخیر به زیرساخت استان 11 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فردوس کریمی صبح امروز در جلسه ستاد بحران چهارمحال و بختیاری گفت: کل اعتباری که برای لایروبی و بازگشایی گلوگاه های آبی در سال 1399 اختصاص یافت، حدود یک میلیارد تومان بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از سال گذشته این اعتبار با تلاش های فراوان به 11 میلیارد تومان رسید، افزود: طی چند ماه اخیر گلوگاه های بحرانی و اساسی استان بازگشایی و این امر موجب جلوگیری از افزایش خسارات شد.

خسارت 150 میلیارد ریالی سیل به تاسیسات آب منطقه ای استان وی خسارات وارده به سیستم ها و تأسیسات آب منطقه ای را حدود 15 میلیارد تومان برآورد کرد و اظهار داشت: هم اکنون ماشین آلات و نیروهای لازم به تمام شهرستان های درگیر خسارت اعزام شده اند.

کریمی با بیان اینکه در استان چهارمحال و بختیاری 185 رودخانه وجود دارد، بیان کرد: استان ما از نظر توپوگرافی استانی کوهستانی محسوب می شود که حدود 84 درصد مساحتش در کوهستان است.

وی ادامه داد: همین مسئله باعث خروج بارندگی ها از استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در حوزه آب، برق، گاز و زیرساخت چهارمحال و بختیاری چقدر خسارت زد؟

سیل در حوزه آب، برق، گاز و زیرساخت چهارمحال و بختیاری چقدر خسارت زد؟