مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-03سياسي

انتقاد یک تشکل دانشجویی به تصمیمات اخیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی


انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی طی نامه ای به دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی تصمیمات اخیر این شورا را مصداق نقض عدالت آموزشی در بدنه وزارت بهداشت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشگاه شهید بهشتی طی نامه ای خطاب به دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی خواستار بررسی مجدد مصوبه اخیر این شورا مبنی بر تصویب مجوز صدور ورود دانشجویان خارج به داخل کشور شدند.

  متن این نامه به شرح ذیل است: احتراما همانگونه که مستحضرید امروز یکی از مهم ترین سرمایه های کشور، دانشگاه ها،جوانان و امیدواری آنهاست و یکی از وظایف اصلی جامعه دانشگاهی حرکت در جهت عدالت و رفع نارسایی هاست.

پیرو تصمیمات جلسه سوم مرداد ماه سال 1401 مبنی بر مجوز ورود دانشجویان خارج از کشور به داخل و حسب دغدغه همیشگی، بر خود لازم دانستیم نکاتی را خدمتتان عرض نماییم .

1- در حالی که طیف قابل توجهی از دانش آموزان ایرانی علاوه بر دست و پنجه نرم کردن با امکانات محدود و مشکلات فراوان آموزشی از مسیری به نام کنکور که شاید ایده آل ترین راه  برای سنجش سطح علمی نباشد، گذر می کنند؛ تصمیمات اخیر شورای عالی برنامه ریزی مصداق کامل نقض عدالت آموزشی در بدنه وزارت بهداشت می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک تشکل دانشجویی به تصمیمات اخیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی

انتقاد یک تشکل دانشجویی به تصمیمات اخیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی