مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-03اقتصادي

ورشکستگی برخی صنایع کشور با افزایش قیمت گاز مصرفی


عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه از گوشه کنار خبر می رسد دولت به دنبال افزایش سقف نرخ خوراک گاز صنایع است، گفت: دولت اگر می خواهد در این رابطه تصمیمی بگیرد باید آن را در مجلس مطرح کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، علیرضا پاک فطرت در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک در مورد احتمال افزایش قیمت گاز صنایع، اظهار کرد: دولت مقداری مجلس را در مسائل اقتصادی بازی نمی دهد در صورتی که موتور محرکه کشور در همه ابعاد توسعه، مجلس است.

افزایش قیمت گاز صنایع و پتروشیمی ها در راه است؟ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دولت کار هایی انجام می دهد که بعضی از آن ها به ضرر تولید است.

دولت به دنبال کم کردن کسری بودجه اش است و دنبال این است که این کسری را از طریق بالا بردن هزینه های تولید در بخش صنعت بدست آورد، یکی از راه های این جبران افزایش قیمت گاز صنایع و پتروشیمی هاست.

افزایش قیمت گاز صنایع و پتروشیمی چه بلایی سر این صنایع می آورد؟ وی ادامه داد: متاسفانه برخی از پتروشیمی ها با این روش تعطیل می شوند وقتی قیمت گاز مصرفی شان یک مرتبه ده برابر شده است محصولات تولیدی نظیر اتانول را اگر بخواهند با همان قیمت قبل صادر کنند ضرر می کنند و به جای اینکه ضرر نکنند صادرات را متوقف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورشکستگی برخی صنایع کشور با افزایش قیمت گاز مصرفی

ورشکستگی برخی صنایع کشور با افزایش قیمت گاز مصرفی