مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-03سياسي

اگر جهاد تبیین نبود، جای شهید و جلاد تغییر پیدا می کرد


کارشناس مذهبی با اشاره به موضوع جهاد تبیین گفت: انتخاب کلمات رهبر انقلاب بسیار دقیق است و در همین راستا، کلمه جهاد انتخاب شده زیرا در جهاد زخم خوردن دارد و اگر جهاد تبیین نبود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام محمد سعیدی سخنران مذهبی در مراسم شب پنجم هیأت فداییان حسین(ع) اظهار با بیان اینکه اصل در اسلام مدارا است، اظهار داشت: برخی افراد دشمن خدا هستند و کوتاه آمدن در برابر آن ها سست عنصری می شود اما دلیل بر دشمنی با دیگران وجود ندارد و امیدواریم در هیئات این مورد را رفع کنند.

وی با تاکید بر اهمیت صله رحم افزود: صله رحم از مواردی است که توفیقات انسان را زیاد می کند و این مورد توسط تمام اهل بیت بیان شده است و اگر لازم نبود توسط ائمه بیان نمی شد، اثرات صله رحم در زندگی ما بسیار زیاد است.

سعیدی با تاکید بر اهمیت تقوا عنوان کرد: در روایات بیان شده هیچ چیزی از حرام در دل انسان با تقوا منعقد نمی شود و در همین راستا افرادی که در برابر اباعبدالله(ع) ایستادند دچار همین خطا و بی تقوایی شدند.

این کارشناس مذهبی یادآور شد: شخصی که تقوا نداشته باشد، نمی تواند در برابر امام و مولای خود منعطف باشد و تکلیف فرد با تقوا این است که دو روزش مساوی نیست یعنی نیاز است فردا نسبت به امروز با تقواتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر جهاد تبیین نبود، جای شهید و جلاد تغییر پیدا می کرد

اگر جهاد تبیین نبود، جای شهید و جلاد تغییر پیدا می کرد