مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 19:572022-08-02سياسي

آغاز بکار حسینیه کتاب در هرمزگان


مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان، از برگزاری مسابقه کتابخوانی عاشوراییان و شروع به کار حسینیه کتاب همزمان با فرا رسیدن ماه محرم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امینه دریانورد، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان به اشاره به برنامه های شاخص ماه محرم گفت: در ماه محرم بیش از 500 برنامه فرهنگی با محوریت کتاب در کتابخانه های عمومی استان هرمزگان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی عاشوراییان و آغاز به کار حسینیه کتاب به میزبانی ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانهای استان از برنامه های شاخص ماه محرم می باشد.

دریانورد همچنین بیان کرد: در این حسینیه به مدت 10 روز برنامه ترکیبی شامل سخنرانی، مداحی، مقتل خوانی، شعرخوانی و معرفی و خوانش کتاب اجرا خواهد داشت و هر روز به یک شهرستان اختصاص خواهد داشت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان در مورد ویژگی های خاص حسینیه کتاب بیان کرد: ویژگی خاص حسینیه کتاب، کتاب محور بودن برنامه های آن است.

مراسمات این حسینیه مانند هیأت های مذهبی برگزار می شود و محوریت سخنان، سخنرانی که در جلسه حضور می یابد، بر اساس کتاب بوده و خوانش و معرفی کتاب از بخش های مراسمات حسینیه کتاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار حسینیه کتاب در هرمزگان

آغاز بکار حسینیه کتاب در هرمزگان