مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 19:422022-08-02سياسي

اقدامات مبارزه با فساد در شهرداری اصفهان با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت


اقداماتی طی سال اخیر در مسیر شفافیت و عدالت و مبارزه با مفاسد در شهرداری انجام شده و این اقدامات با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسم زاده، شهردار اصفهان در نشست با اعضای شورای مرکزی دیده بان شفافیت و عدالت اصفهان ضمن تشریح اقدامات یک سال اخیر در مسیر شفافیت و عدالت و مبارزه با مفاسد در شهرداری، اظهار داشت: این اقدامات با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی با تبیین جزییاتی از سامانه درخواست غیرحضوری (الکترونیکی  و بدون نیاز به مراجعه) پروانه ساختمان و نیز سامانه اعلام وقوع تخلف در شهرداری (سوت زنی)، افزود: سعی می کنیم تا پایان سال جاری، 90 درصد خدمات شهرداری غیر حضوری شود.

قاسم زاده با تاکید بر اینکه، علاوه بر مقابله با دلالی و برخورد با اشخاص مفسد، بر اصلاح فرایندها و مبارزه با فساد در فرآیندها اصرار می شود، افزود: هم اکنون پرونده های قابل توجهی در جریان مبارزه با فساد در شهرداری در دست بررسی است و عزم شهرداری و شورای شهر در این خصوص جدی و مستمر است.

شهردار اصفهانم بیان کرد: اصلی ترین نیت من برای حضور در این مسؤولیت؛ مبارزه با فساد، جمع کردن سفره رانت و بازگرداندن بخشی از اعتماد مردم به نظام بوده است و بر همین اساس، مبارزه با فساد از همان روز اول مسؤولیت، مدنظر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مبارزه با فساد در شهرداری اصفهان با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت

اقدامات مبارزه با فساد در شهرداری اصفهان با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت