مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 19:222022-08-02اقتصادي

مانسون، پدیده ای که ذخایر آبی در خوزستان را افزایش نداد


مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: مانسون و بارش های این سامانه تاکنون تاثیر محسوسی بر ذخایر سدهای خوزستان نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه بارشی مانسون که در فصل تابستان فعال می شود طی روزهای گذشته 22 استان کشور را تحت تاثیر بارش های خود قرار داد و حال سوال این است که آیا با وقوع پدیده مانسون می توان به بهبود ذخایر آبی در استان خوزستان امید بست.

مانسون تاثیر محسوسی بر ذخایر سدها نداشت عباس صدریان فر مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در این خصوص با بیان اینکه بارش های اخیر تاثیر محسوسی بر ذخایر سدهای خوزستان نداشته است، گفت: ستاد مدیریت سیلاب سازمان آب و برق خوزستان بلافاصله پس از هشدار سطح قرمز مدیریت بحران در خصصوص ورود سامانه بارشی مانسون به استان و حوضه های آبریز تشکیل شد تا بتوانیم شرایط را به بهترین شکل مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: پیش از وقوع این پدیده تیم های متخصص و کارشناسی سازمان آب و برق پس از بررسی مسیر تحت تاثیر سامانه و پیش بینی سیلاب با استفاده از مدلسازی و بررسی اثرات ناشی از آن در مسیل ها و رودخانه ها نسبت به تشکیل گروه های ویژه اقدام کردند.

صدریان فر در خصوص وضعیت سدهای خوزستان پس از وقوع پدیده مونسون و بارش های این سامانه در خوزستان اظهار کرد: براساس آمارهای ثبت شده از اولین روز فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانسون، پدیده ای که ذخایر آبی در خوزستان را افزایش نداد

مانسون، پدیده ای که ذخایر آبی در خوزستان را افزایش نداد