مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 19:172022-08-02اجتماعي

رتبه چهارم کنکور ریاضی: کنکور پایان زندگی نیست/ اعتقادی به کلاس خصوصی نداشتم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، امیر همایون شریفی زاده 17 ساله متولد سال 1384 از گرگان موفق شد رتبه چهار کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم ریاضی را کسب کند.

این نوجوان باهوش گرگانی در خانواده فرهنگی در گرگان متولد شده و دوران ابتدایی را در مدرسه فیضیه گرگان سپری و پس از آن دوره راهنمایی و متوسطه را در مدرسه تیزهوشان گذرانده است.

امیرهمایون شریفی زاده دوره سوم ابتدایی را جهشی سپری کرده و پس از کلاس دوم ابتدایی در آزمون های تابستان شرکت و سال بعد در کلاس چهارم مدرسه حضور یافته است.

امیرمحمد فرزند اول خانواده است، وی یک برادر 7 ساله دارد و علاقمند است در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شریف ادامه تحصیل دهد.

تحریریه خبرگزاری فارس در گرگان به این بهانه گفت وگویی را با این نوجوان موفق گرگانی داشته که مشروح این گفت وگو را در ذیل می خوانید: سوال: خودتان را بیشتر معرفی کنید.

پاسخ: امیر همایون شریفی زاده متولد 1384 از گرگان هستم، پدرم اهل قم و مادرم اهل گرگان است و تمامی دوران تحصیلم را در گرگان درس خواندم و خدا را شاکرم که به این موفقیت رسیده ام.

سوال: از چه زمانی برنامه درسی کنکورت را آغاز کردی و روزی چند ساعت درس خواندی؟ پاسخ: از تابستان شروع به مطالعه کردم و از روزی 3 ساعت شروع کردم و در آخر به روزی 9 ساعت رساندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه چهارم کنکور ریاضی: کنکور پایان زندگی نیست/ اعتقادی به کلاس خصوصی نداشتم

رتبه چهارم کنکور ریاضی: کنکور پایان زندگی نیست/ اعتقادی به کلاس خصوصی نداشتم