مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 18:172022-08-02سياسي

رسانه ها روح امید را به جامعه تزریق کنند/اخلاق محوری وظیفه رسانه در جهاد تبیین


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری رعایت انصاف و عدالت در خبررسانی را از وظایف اصحاب رسانه دانست و گفت: تزریق روح امید به جامعه و دوری از ایجاد نا امیدی از وظایف مهم رسانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی عصر امروز در محفل روضه اصحاب رسانه در خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه امام حسین (ع) تنها الگویی برای شیعیان نیست بلکه الگویی برای همه موحدان عالم است، اظهار کرد: درس های مهمی که درباره انسانیت در واقعه عاشورا مشاهده می کنید الگویی برای تمام بشر است.

وی با بیان اینکه عزت، استقامت، پایمردی و غیرت دینی از خصیصه های سیدالشهدا است، گفت: اخلاق در حوزه مقاومت و جهاد از نکته های مهم واقعه تاریخی کربلا است، که نمونه آن می توان به قطع کردن آب بر روی امام بود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری یکی از درس های مهم عاشورا را اخلاق دانست و افزود: در بحث اخلاق در رسانه باید به گفتمان انقلاب توجه کنیم، گفتمان انقلاب گفتمان عدالت، توحید، معنویت و کرامت و مقاومت در برابر خودکامگی است، بنابراین توجه به حوزه اخلاق در این مسئله بسیار مهم است.

رمضانی با بیان اینکه اگر امام سجاد(ع)، حضرت زینب(س) و خطبه های حضرت سکینه (س) عاشورا با تحریف مواجه می شد، افزود: عاشورا با همت خاندان حسین ابن علی(ع) با تمام ابعاد به بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها روح امید را به جامعه تزریق کنند/اخلاق محوری وظیفه رسانه در جهاد تبیین

رسانه ها روح امید را به جامعه تزریق کنند/اخلاق محوری وظیفه رسانه در جهاد تبیین