مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 13:322022-08-02حوادث

کارِ کارستان پلیس مرودشت در بحبوبه سیلاب


پلیس مرودشتی در حادثه سیل اخیر با حرکت جهادگونه خود کاری کرد که وظیفه شناسی و مردم داری با هم عجین شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، در پی بارش باران های اخیر و جاری شدن سیل در مرودشت، نیروهای جان بر کف انتظامی در کنار نیروهای عملیاتی و ستاد مدیریت بحران حرکت کردند تا ضمن قوت قلب به شهروندان گرفتار در سیل، آنها را از  آبگرفتگی را نجات دهند.

اسماعیل حیدری یکی از افسران نیروی انتظامی مرودشت هم از جمله افراد دلسوز بود که در کنار همکاران خود حین گشت و عبور از یکی از معابری که دچار آبگرفتگی شده بود، به کمک پیرزن گرفتار در سیل رفت.

وی در گفتگو با خبرنگال فارس گفت: حین عبور از یکی از معابری که دچار آبگرفتگی شدید شده بود، به پیرزنی برخورد کردیم که کنار خیابان ایستاده و پاهایش تا زانو به زیر آب رفته و از شدت ترس و هجوم آب، فریاد می کشید.

حیدری افزود: به محض مشاهده صحنه، تلنگری به ذهنم خورد و به سرعت به سمت وی رفتم و پس از اجازه گرفتن، او را بر روی دوش خودم گذاشته و داخل خودرو انتظامی برده و او را به منطقه امنی انتقال دادیم.

  وی با اشاره به اینکه در ادامه برای کمک به دیگران به دیگر نقاط شهر رفتیم، بیان کرد: چند همشهری دیگر در یکی از خیابان ها  همانند همین صحنه گرفتار شده بودند که به آنها نیز هم خدمات رسانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارِ کارستان پلیس مرودشت در بحبوبه سیلاب

کارِ کارستان پلیس مرودشت در بحبوبه سیلاب