مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 08:472022-08-02سياسي

رییس سازمان مدیریت بحران کشور: تمام خسارات سیل زدگان پرداخت می شود


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بودجه اولیه ای برای مناطق سیل زده چهارمحال و بختیاری تصویب می شود و سپس با بررسی و برآورد دقیق خسارات توسط کارشناسان حوزه های مختلف همه خسارات مردم پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسن نامی صبح امروز با هدف بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر برآوردی کلی از خسارات ناشی از سیل در چهارمحال و بختیاری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طی جلسه ای که با استاندار و سایر مسئولان استان داریم تصمیم گیری نهایی برای چگونگی پرداخت خسارات انجام خواهد شد.

نامی با بیان اینکه برآوردها اغلب با نگاه مثبت است و بودجه ای بیش از نیاز تعلق می گیرد، افزود: نگاه رییس جمهور به مناطق محروم همواره ویژه و کمک کننده است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه همزمان 23 استان کشور درگیر سیل شدند، توضیح داد: از تمام امکانات موجود در کشور برای کمک به مردم استفاده شد و تجهیزات کافی در چهارمحال و بختیاری موجود بود لذا نیازی به اعزام امکانات از استان های دیگر نبود.

وی اضافه کرد: چنانچه در ادامه امدادرسانی نیاز به تجهیزات خاصی باشد سریعا به استان اعزام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان مدیریت بحران کشور: تمام خسارات سیل زدگان پرداخت می شود

رییس سازمان مدیریت بحران کشور: تمام خسارات سیل زدگان پرداخت می شود