مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-02سياسي

افتتاحیه نخستین آشپزخانه بزرگ پویش ملی اطعام حسینی


نخستین آشپزخانه بزرگ پویش ملی اطعام حسینی در حسینیه و مرکز نیکوکاری سید الشهدا افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عصر امروز دوشنبه 10مردادماه با حضور مرتضی بختیاری ریس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، ابوالفضل پر پنجی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان تهران، حجت السلام والمسلمین حاج آقا شاهانی نمایندگی ولی فقیه در سازمان های بسیج اقشار و ادارات و محسن عوضدخت معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در بسیج وزارتخانه ها و اقشار در حسینیه و مرکز نیکوکاری سید الشهدا برگزار شد.

  سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد در مراسم افتتاح آشپزخانه طرح اطعام حسینی (ع) در حسینیه و مرکز نیکوکاری محبان سیدالشهدا (ع) با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: ماه محرم و صفر برای مردم ایران حال و هوای دیگری دارد و فقیر و غنی سر سفره امام حسین (ع) هستند.

وی افزود: خیران و مردم نیکوکار که در پویش اطعام حسینی مشارکت می کنند در پیشگاه خداوند عزیز هستند، زیرا خانواده های نیازمند در سایه اطعام، در این ایام احساس آرامش می کنند.

  رییس کمیته امداد اجرای این پویش را در ماه محرم و صفر موجب برکت دانست و اظهار کرد: در دهه ولایت نیز مردم و مراکز نیکوکاری هفت میلیون غذای گرم به نیت سلامتی امام زمان (عج) نذر کردند که اقدام بزرگی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه نخستین آشپزخانه بزرگ پویش ملی اطعام حسینی

افتتاحیه نخستین آشپزخانه بزرگ پویش ملی اطعام حسینی