مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 22:372022-08-01اقتصادي

اختصاص 327 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به نهاوند


از مجموع اعتبارات پیش بینی شده در سفر ریاست جمهوری به استان همدان، 327 میلیارد تومان برای اتمام پروژه های نیمه تمام به نهاوند اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، ضرغام احمدوند امشب در شورای آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه سیاست دولت در زمینه اختصاص اعتبار طرح های نیمه تمام با 60 درصد پیشرفت فیزیکی بوده  است اظهار کرد: طرح های مورد تصویب عمدتا در بخش های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و جهاد بوده که انتظار می رود مسئولان مربوطه پیگیری های لازم را در جهت اجرایی شدن آنها به عمل آورند.

وی با اشاره به برخی از طرح های نیمه تمام گفت: طرح تکمیل استخر دانش آموزی، طرح تکمیل ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش، فضای آموزشی ویژه مسکن مهر، چند واحد آموزشی نیمه تمام، طرح چمن مصنوعی استادیوم شهید فرزاد سلیمانیان و چند طرح دیگر بهداشتی و درمانی و کشاورزی از جمله طرح های مورد تصویب هیات دولت در سفر به استان است.

فرماندار نهاوند گفت: تلاش ما بر آن است تا مجوز راه اندازی درمانگاه فرهنگیان را دریافت کنیم که در بیش از 5 هزار و 300 دانش آموز و پایگاه های تابستانی مدارس نهاوند فعالیت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز تصریح کرد: در راستای بهره مندی از اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان بیش از 5 هزار و 300 دانش آموز در پایگاه های تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 327 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به نهاوند

اختصاص 327 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به نهاوند