مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 19:372022-08-01سياسي

اعلام برنامه های استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم در مازندران


سخنگوی سپاه کربلای استان مازندران برنامه های استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم در استان مازندران را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی ابراهیمی گتابی در خصوص برنامه های استقبال، وداع و تشییع شهدای مدافع حرم استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز سه شنبه 11 مرداد میزبان 5 شهید مدافع حرم (شهید کابلی، شهید اسکندری، شهید آسمیه، شهید کریمیان و شهید تاش موسی) هستیم.

وی با بیان اینکه این 5 شهید امروز دوشنبه برای طواف، زیارت و عزاداری در حرم امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: پیکر پاک این 5 شهید گرانقدر روز سه شنبه در ساعت 16:30 به مازندران وارد می شوند تا در اجتماع عاشوراییان شهرستان گلوگاه که در غروب روز سه شنبه برگزار می شود حضور داشته باشند.

سخنگوی سپاه کربلای استان مازندران ادامه داد: بعد از آن شهید اسکندری و کابلی برای برگزاری مراسمات دیگر به شهرستان جویبار انتقال خواهند یافت و در جویبار هم در ساعت 21 برنامه ای با حضور مردم در نظر گرفته شده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهیدان کریمیان، تاش موسی و آسمیه به شهرستان بابل منتقل و در برنامه مصلای بابل در ساعت 22:30 حضور خواهند یافت، یادآور شد: در روز چهارشنبه ساعت 9 صبح پیکر شهیدان تاش موسی، کریمیان و آسمیه هم ساعت 10 صبح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم در مازندران

اعلام برنامه های استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم در مازندران