مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 16:572022-08-01سياسي

9 ذیحساب دستگاههای اجرایی هرمزگان تغییر کردند


به پیشنهاد اداره کل امور اقتصادی و دارایی، احکام ذیحسابان جدید برخی دستگاههای اجرایی توسط سیدرحمت اله اکرمی خزانه دار کل کشور صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، به پیشنهاد اداره کل امور اقتصادی و دارایی، احکام ذیحسابان جدید برخی دستگاههای اجرایی توسط سیدرحمت اله اکرمی خزانه دار کل کشور صادر شد.

 دکتر مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان در جلسات تودیع و معارفه ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان با اشاره به اینکه ذیحسابان بیش از 4 سال در یک دستگاه نمی توانند عهده دار مسئولیت باشند و پس از آن باید در دستگاه دیگری ادامه فعالیت دهند، افزود: مطابق قانون محاسبات عمومی، ذیحسابان دارای شخصیت حقوقی مستقل هستند و وظیفه نظارت مالی را در دستگاههایی که از بودجه عمومی دولت استفاده می نمایند بر عهده دارند.

  نماینده وزیر اقتصاد در استان بیان کرد: تعیین تکلیف اموال دستگاههای اجرایی یکی از تکالیف قانون بودجه سالجاری است که پرداخت هزینه های مربوط به اموال بدون ثبت در سامانه سادا تخلف محسوب می شود که مولدسازی و فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی نیز یکی از اولویت های دولت است.

وی از مدیران استان خواست در این زمینه همکاری های لازم را با ذیحسابان و اداراه کل امور اقتصادی و دارایی انجام دهند که در غیر اینصورت مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 ذیحساب دستگاههای اجرایی هرمزگان تغییر کردند

9 ذیحساب دستگاههای اجرایی هرمزگان تغییر کردند