مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-01اقتصادي

36 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در منطقه ارومیه به مصرف رسید


مدیر شرکت ملی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: طی چهار ماه گذشته 36 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در مرکز و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی مصرف شده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با روند کاهشی 1.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی احمد مجرد مدیر شرکت ملی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه اظهارداشت: طی چهار ماه گذشته 36 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در مرکز و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی مصرف شده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با روند کاهشی 1.

5 درصدی مواجه است.

وی گفت: این میزان سوخت بین واحدهای مختلف کشاورزی شامل انواع ماشین آلات، گلخانه ها، دامداری ها و مرغداری ها توزیع شده است که باتوجه به عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی و نیاز به نیروی محرکه و باعنایت به تنوع ماشین آلات در بخش های مختلف کشاورزی و دامی، میزان سوخت مورد نیاز آنها توسط سازمان جهادکشاورزی تعیین و توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال می شود.

مجرد افزود: با اجرای دقیق طرح پلاک گذاری ماشین آلات و ادوات کشاورزی در راستای کاهش مصرف سوخت که سال گذشته در دستور کار قرار گرفته بود، خوشبختانه شاهد نتایج مثبتی در مدیریت مصرف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در منطقه ارومیه به مصرف رسید

36 میلیون لیتر سوخت کشاورزی در منطقه ارومیه به مصرف رسید