مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-01سياسي

ترکیدگی لاستیک هواپیمای مسیر تهران به مشهد/ خطری که مسافران را تهدید می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در چند ماه اخیر شاهد خبرهای تکراری در خصوص ترکیدگی لاستیک در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد بودیم و امروز خبری دیگر که هواپیما در حین تاکسی کردن به سمت پارکینگ با ترکیدن لاستیک مواجه شده است.

در هفته های اخیر این چندمین مشکل مشابه در فرودگاه مشهد است، اگرچه که سازمان هواپیمایی کشوری هم به تازگی بازدیدهایی را از این فرودگاه انجام داده و توصیه هایی را به شرکت های هواپیمایی برای کاهش رویدادن موارد مشابه داشته است.

برخی از متخصصان حوزه هوانوردی و فرودگاهی به مشکل رنگ آمیزی سطوح فرودگاه مشهد اشاره کرده و این موضوع را مطرح می کنند که رنگ آمیزی غیر اصولی علت این اتفاقات است.

نقص فنی عامل ترکیدگی لاستیک هواپیما بود حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: ترکیدگی لاستیک پرواز تهران به مشهد هنگام خزش چرخ های یک سمت آن بوده که به علت نقص فنی در چرخها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: 2 لاستیک هواپیمای شرکت سپهران به دلیل نقص فنی در چرخ هنگام ورود به پارکینگ فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ترکید اما به هیچ مسافری آسیب نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیدگی لاستیک هواپیمای مسیر تهران به مشهد/ خطری که مسافران را تهدید می کند

ترکیدگی لاستیک هواپیمای مسیر تهران به مشهد/ خطری که مسافران را تهدید می کند