مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-01حوادث

آخرین وضعیت برای بازگشت اموال به سرقت رفته بانک ملی


درحالی که بیش از یک ماه از دستگیری سارقین بانک ملی و اعلام برگشت بخش قابل توجهی از اموال گذشته است، هنوز کسی موفق به دریافت اموال خود نشده و این اموال در خزانه بانک ملی قرار دارد تا دادستانی برای تحویل آن ها به بانک نامه بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در اواسط خردادماه امسال معادل 168 صندوق اجاره ای از شعبه دانشگاه بانک ملی به سرقت رفت و سرانجام پلیس اعلام کرد که حدود 48 ساعت بعد سارقان را شناسایی و بازداشت کرده است.

براساس اعلام پلیس، عاملان این سرقت 10 نفر بوده و دو متهم دیگر این پرونده نیز در کشور همسایه شناسایی و بازداشت شدند که به زودی از طریق اینترپل وارد کشور خواهند شد.

همچنین، پلیس بیش از 90 درصد اقلام مسروقه از این صندوق ها را نیز از سارقان کشف و ضبط کرد.

اکنون پس از گذشت بیش از یک ماه از دستگیری سارقین بانک ملی، آخرین وضعیت و اقدامات برای بازگشت اموال به سرقت رفته به صاحبان آن ها مورد سوال است.

در این زمینه، بانک ملی به ایسنا توضیح داد که در حال حاضر، صاحبان اموال مسروقه بانک به اداره امور شعب مرکزی بانک در تهران دعوت می شوند که در آنجا با حضور نماینده حقوقی و ارزیاب بانک، تصاویر اموال و اجناس موردنظر تطبیق داده و صحت سنجی شوند تا سرانجام با کد و شماره اعلامی جنس و مال مربوطه به دادستانی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت برای بازگشت اموال به سرقت رفته بانک ملی

آخرین وضعیت برای بازگشت اموال به سرقت رفته بانک ملی