مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 08:572022-08-01سياسي

آداب و شیوه های امر به معروف و نهی از منکر


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به بیان آداب و شیوه های امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و بر لزوم انتخاب بهترین روش های اخلاقی در برپایی این فریضه الهی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهارداشت: در روایات به اهمیت این دو فریضه الهی اشاره شده که در واقع با امر به معروف و نهی از منکر سایر فرایض و واجبات در جامعه احیا می شود.

امام جمعه زاهدان امر به معروف ونهی از منکر را نماد غیرت دینی و احساس مسوولیت اجتماعی دانست و ادامه داد: اگر در جامعه ای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر گسترش پیدا کند مردم نسبت به جامعه خود حساس و احساس مسوولیت می کنند و نسبت به مسائل دینی خود غیرت داشته و اگر خلاف آن را مشاهده کنند در برابر آن عکس العمل نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر برپایی این فریضه واجب را دارای شرایطی عنوان کرد و اظهارداشت: شرط اول در برپایی امر به معروف و نهی از منکر این است که امر و نهی کننده باید معروف و منکر را بشناسد و آگاه باشد که کدام معروف ترک شده تا به آن امر کند و کدام منکر صورت گرفته تا از آن نهی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آداب و شیوه های امر به معروف و نهی از منکر

آداب و شیوه های امر به معروف و نهی از منکر