مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 23:272022-07-31سياسي

خبر خوب برای ایثارگران/ 800 مرکز بیمه، هزینه درمان ایثارگران را بررسی می کند


طی پیگیری های بنیاد شهید از سازمان برنامه و بودجه، وعده هایی داده شده که تا یک ماه آینده مشکل پرداخت سرانه درمانی ایثارگران برطرف شود.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت ـ زهرا بختیاری: یکی از جدی ترین و اولی ترین موضوعی که در جامعه ایثارگری همیشه مطرح بوده بحث دارو و خدمات درمانی است.

موضوعی که همواره با فراز و نشیب هایی مواجه است و با ایجاد هر خللی در ارائه خدمات به ایثارگران می تواند خطرات جدی برای زندگی این عزیزان به وجود بیاورد.

علاوه بر بحث هزینه، موضوعی که خانواده ایثارگران را تحت فشار قرار می دهد استرس و نگرانی از باب تأمین هزینه درمان عزیزان شان است.

بیمه ایران به علت بدحسابی بنیاد شهید و بدهی هایی که هر سال روی هم تلنبار می شد از سال 95 دیگر حاضر نشد حمایت بیمه ای این قشر از جامعه را بر عهده بگیرد.

بنابراین از سال 96 این بیمه دی بود که پا جلو گذاشت و مسئولیت سنگین ارائه خدمات بیمه ای جامعه هدف را بر عهده گرفت.

با این تغییر بسیاری از افراد تحت تکلف بیمه دی گمان کردند دیگر مشکل ارائه نادرست خدمات برای همیشه حل شد، اما باز هم قرار نبود ایثارگران روی آرامش ببینند و حالا با بررسی ریشه ای تر موضوع معلوم شد این سازمان برنامه و بودجه بوده که با بدقولی و ندادن سرانه بودجه بنیاد در زمان تعیین شده باعث شده دست خالی بنیاد جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای ایثارگران/ 800 مرکز بیمه، هزینه درمان ایثارگران را بررسی می کند

خبر خوب برای ایثارگران/ 800 مرکز بیمه، هزینه درمان ایثارگران را بررسی می کند