مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 21:172022-07-31حوادث

کشف بیش از نیم تن مرغ تاریخ گذشته از یک فروشگاه


طی روز گذشته اکیپ های بازرسی و کنترل بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان در بازدیدهای ادواری همراه با اعضای قرارگاه شهید امانی از یک فروشگاه 650 کیلوگرم مرغ و آلایش تازه تاریخ منقضی و غیر بهداشتی ضبط، - معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج کردند.

رییس شبکه دامپزشکی کاشمر خراسان رضوی از ضبط 650 کیلوگرم مرغ و آلایش تاریخ منقضی شده و غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سعید خانزاده امروز، 9 مرداد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این میزان مرغ زیر نظر کارشناسان این شبکه معدوم شد، افزود: طی روز گذشته اکیپ های بازرسی و کنترل بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان در بازدیدهای ادواری همراه با اعضای قرارگاه شهید امانی از یک فروشگاه 650 کیلوگرم مرغ و آلایش تازه تاریخ منقضی و غیر بهداشتی ضبط، معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج کردند.

وی با اشاره به اینکه کنترل بهداشتی فرآورده های خام دامی جزو رسالت های اصلی اداره دامپزشکی است و تامین امنیت غذایی شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: نظارت بر تولید و توزیع بهداشتی و اصولی فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه، سردخانه ها، کشتارگاه ها، رستوران ها، قصابی ها و فروشگاه های زنجیره ای بر عهده دامپزشکی است و این جایگاه ها به صورت مستمر توسط بازرسان این شبکه رصد و پایش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از نیم تن مرغ تاریخ گذشته از یک فروشگاه

کشف بیش از نیم تن مرغ تاریخ گذشته از یک فروشگاه