مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 14:472022-07-31سياسي

افزایش 10 برابری رهن و اجاره بها در همدان/ دولت وضعیت اجاره را سامان دهند


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان با بیان اینکه مگر می شود نظام و تعرفه ای در اجاره بهای مسکن در همدان نباشد، گفت: صاحبخانه ها افزایش 10 برابری در مبلغ رهن و اجاره بها داده اند و دولت و قوه قضاییه باید با تدبیر در این موضوع از بروز مشکل جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اکبر کاوسی امید ظهر امروز در سخنان پیش از دستور صحن شورا با تقدیر از مردم فهیم و زمان شناس همدان در استقبال از رییس جمهور، اظهار کرد: مردم همدان در این صحنه نیز پرشور ظاهر شده و نشان دادند همواره مسائل و موقعیت ها را به خوبی می شناسند.

وی به اعلام 179 طرح مصوب در سفر ریاست جمهوری به استان همدان اشاره کرد و گفت: تأمین بودجه آبرسانی از سد تالوار یکی از این طرح هاست.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: خواستار در میان گذاشتن این طرح ها با مردم هستیم که این موارد قابل پیگیری و مطالبه از نمایندگان دولت در استان باشد.

وی به مواجهه دولت در سفر استانی با حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: سفر با زمان بسیار کوتاهی انجام شد و نیاز به افزودن حداقل نیم روز به این سفر بود چراکه به عنوان مثال جلسه با نخبگان باید به صورت مباحثه ای بود که اینگونه نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری رهن و اجاره بها در همدان/ دولت وضعیت اجاره را سامان دهند

افزایش 10 برابری رهن و اجاره بها در همدان/ دولت وضعیت اجاره را سامان دهند