مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 08:372022-07-31سياسي

آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان


قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: خیران و نیکوکاران می توانند کمک های خود را به صورت حضوری و غیرحضوری از طریق این نهاد به دست سیل زدگان نیازمند برسانند.

- سید مهدی هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: خیران و نیکوکاران می توانند کمک های خود را به صورت حضوری و غیرحضوری از طریق کمیته امداد به دست سیل زدگان نیازمند برسانند.

قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سیل روزهای اخیر در استان، خسارت های مالی فراوانی را برای مردم استان در پی داشته است.

   وی با اشاره به بررسی میدانی وضعیت زندگی مددجویان ساکن مناطق سیل زده، افزود: کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان می تواند زمینه جبران بخشی از خسارت های مالی نیازمندان آسیب دیده را فراهم کند.

هاشمی با اشاره به روش غیرحضوری پرداخت کمک به سیل زدگان نیازمند گفت: مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب کمیته امداد نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

وی ادامه داد: همچنین ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان هستند.

  انتهای پیام/68024


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان

آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان