مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 18:122022-07-30سياسي

تفاوت زیادی در مجوزهای اصناف با میراث فرهنگی به لحاظ کارکرد وجود دارد


رییس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر اینکه تبعیض ها عقده های بزرگی را در بین فعالان اصناف ایجاد کرده است، گفت: کافیست در این میان به تفاوت کارکردهای مجوزهای صادر شده توسط میراث فرهنگی و اصناف توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمود موسوی در همایش اصناف، صنعتگران و معدن کاران با تشریح اقدامات اصناف برای عمل به انجام وظایف اجتماعی خود اظهار کرد: استان زنجان 40 هزار واحد صنفی دارد که از قضا هیچ خطری برای هیچ بشری ایجاد نمی کند.

رییس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه عوارض همه تحولات اجتماعی و سیاسی متوجه فعالان اصناف است، افزود: در این میان همه غنائم این وقایع متوجه آقازاده ها شده است.

وی به مغفول بودن امر آموزش در حوزه اصناف اشاره و تاکید کرد: با وجود موفقیت حوزه آموزش در بین اصناف به این حوزه بی توجهی شده است.

موسوی با بیان اینکه اصناف با وجود همه مشکلات در هیچ مقطع تاریخی تجمعی برگزار نکرده و فشارها را تحمل کرده اند، ادامه داد: اما در این میان صدور مجوزهای موازی و عدم حمایت و برخورد متفاوت با اصناف آنها را آزرده خاطر کرده است.

رییس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر اینکه تبعیض ها عقده های بزرگی را در بین فعالان اصناف ایجاد کرده است، گفت: کافیست در این میان به تفاوت مجوزهای صادر شده توسط میراث فرهنگی و اصن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت زیادی در مجوزهای اصناف با میراث فرهنگی به لحاظ کارکرد وجود دارد

تفاوت زیادی در مجوزهای اصناف با میراث فرهنگی به لحاظ کارکرد وجود دارد