مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 17:472022-07-30حوادث

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 3 هزار نفر در سیل استان تهران


شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس در تهران درخصوص امدادرسانی به مناطق سیل زده تهران، اظهار کرد: براثر شدت بارش های اخیر و وقوع سیلاب نیروهای امدادی بلافاصله به مناطق حادثه دیده اعزام و اقدام به خدمت رسانی کردند.

انتقال 11 دستگاه امداد رسان به دماوند وی گفت: روستاهای جبل، وسکاره، گل آهک، سربندان، جابان، هویر، کیلان و تیزآب در شهرستان دماوند براثر این سیل دچار حادثه شدند که 12 نجاتگر و 42 نیروی داوطلب هلال احمر به همراه 8 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه کمکدار و یک دستگاه اتوبوس به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: در این حادثه یک نفر براثر سیل فوت کرده و 2 نفر مصدوم شدند و به 420 نفر اسکان و 100 نفر امدادرسانی انجام شده است.

جان باختن 22 نفر در سیل امامزاده داوود(ع) وی ادامه داد: در منطقه امامزاده داوود(ع) نیز 625 نفر از نیروهای نجاتگر، مربی و داوطلبان هلال احمر از استان های تهران، البرز و قزوین به محل آمده و 75 دستگاه آمبولانس، خودروهای کمکی، حمل نیرو و امداد و نجات آورده شد که اقدام به کمک سیل زدگان و بهبود شرایط زندگی مردم منطقه کردند.

فتحی با اشاره به اینکه تاکنون 100 بسته غذایی، 12 باب چادر، 250 تخته پتو و 24 تخته موکت به این منطقه انتقال یافت، افزود: تعداد آمار فوتی ها در سیل امامزاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 3 هزار نفر در سیل استان تهران

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 3 هزار نفر در سیل استان تهران