مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 16:122022-07-30سياسي

آمادگی اعزام گروه های جهادی تخصصی برای کمک به سیل زدگان


جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان از آمادگی گسترده گروه های جهادی برای خدمت رسانی به سیل زدگان این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان بعدازظهر امروز از آمادگی گسترده گروه های جهادی برای خدمت رسانی به سیل زدگان این استان در صورت نیاز خبر داد.

وی با بیان اینکه برای خدمت رسانی تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهیم بود، افزود: در صورت نیاز در کنار دستگاه های خدمت رسان و متولی امدادرسانی خواهیم بود.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه همه ماشین آلات و ظرفیت ها به صورت آماده باش قرار گرفته اند، تصریح کرد: با وقوع سیل در برخی نقاط استان وضع آماده باش به نیروها اعلام شده و آماده خدمت رسانی به مردم نیازمند در این مناطق هستیم.

کاشفی با اشاره به وجود ظرفیت یک هزار و 300 گروه جهادی در استان سمنان بیان کرد: همه توان و ظرفیت سپاه در خدمت به مردم نیازمند به کار گرفته خواهد شد.

 وی با اشاره به خدمات گروه های جهادی در سیل سال های گذشته در داخل و خارج استان سمنان افزود: گروه های جهادی تخصصی برای کمک به مردم آماده هستند و در صورت نیاز در کمترین زمان به مناطق موردنظر اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اعزام گروه های جهادی تخصصی برای کمک به سیل زدگان

آمادگی اعزام گروه های جهادی تخصصی برای کمک به سیل زدگان