مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 15:522022-07-30اجتماعي

همه راه های مواصلاتی طالقان باز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طالقان، نصیر یزدانی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طالقان، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در این شهرستان، اظهارکرد: در پی این اتفاق 23 نقطه از راه های اصلی و روستایی طالقان دچار ریزش و مسیر برای تردد کاربران جاده ای در محورهای روستایی برای ساعاتی بسته شد.

وی افزود: از آنجا که طی هشدار هواشناسی نیروهای راهداری این شهرستان در آماده باش کامل بودند و گشت زنی در راه ها به طول مداوم برقرار بود، با مسدود شدن راه ها نیروها هرچه سریعتر به محل حادثه اعزام شدند و عملیات ریزش برداری و رفع انسداد راه ها آغاز شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه با اقدام به موقع نیروهای راهداری همه 23 نقطه ریزشی رفع انسداد شد و درحال حاضر تردد در همه محورهای این شهرستان برقرار است، گفت: 16 ریزش در محور جوستان به گراب- آسکان و جوستان به ناریان و پرچان و هفت نقطه ریزشی نیز در محور اصلی و روستاهای مرکزی اتفاق افتاده بود.

یزدانی با اشاره به اینکه متاسفانه در طول چهار روز گذشته خساراتی به زیرساخت های جاده ای این شهرستان وارد شده است، اظهار کرد: کاربران جاده ای قبل از عزیمت به این شهرستان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها، انسدادها، محدودیت های احتمالی تردد و شرایط جوی با تلفن گویای 141 تماس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه راه های مواصلاتی طالقان باز است

همه راه های مواصلاتی طالقان باز است