مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 15:172022-07-30اجتماعي

همراهی گروه های جهادی جهت کمک به سیل زدگان در کازرون


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: 21 گروه جهادی در جریان بارندگی های شدید شهرستان کازرون جهت کمک به مردم حضور فعال داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، : با توجه به جلسات صورت گرفته ستاد بحران شهرستان کازرون و پیش بینی ها و هشدارهای انجام شده به کلیه مراکز و نهادهای خدمات رسان، 30گروه جهادی توسط بسیج سازندگی این شهرستان جهت کمک به حوادث احتمالی برای کمک به مناطق سیل زده به حالت آماده باش در هستند.

غلامرضا توکل ادامه داد: با توجه به بارندگی های شدید در برخی از مناطق شهرستان کازرون در 48 ساعت گذشته برخی معابر و مسیرهای شهری بر اثر بارش باران دچار آب گرفتگی شدند که 215 جهادگر در قالب 21 گروه جهادی در کمک به سایر ادارات و نهادهای خدمت رسان برای رفع مشکل ایجاد شده حضور یافتند.

وی با بیان اینکه یکی ماموریت های اصلی سپاه بسیج تمام نیروها و امکانات در کمک به مردم در بحران ها و حوادث می باشد افزود: بسیج سازندگی شهرستان کازرون از لحظه اعلام وضعیت خطر برای شهرستان کازرون تمام گروههای جهادی در بخش ها و شهرستان،در حاات اماده باش قرار گرفتند و تا انتها عملیات امدارسانی را انجام خواهند داد .

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از شهروندان خواست تا با رعایت مسائل ایمنی در مواقع بخران و بارش های سیل آسا از تردد غیر ضروری در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی گروه های جهادی جهت کمک به سیل زدگان در کازرون

همراهی گروه های جهادی جهت کمک به سیل زدگان در کازرون