مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 08:572022-07-30سياسي

جهاد تبیین در خنثی سازی برنامه استکبار تاثیرگذار است


مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین در خنثی سازی برنامه استکبار در خصوص نفوذ به جمهوری اسلامی گفت: برای پیروزی در این جنگ باید همه اصحاب رسانه در کشور وظیفه جهاد تبیین را به دوش بکشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس محمدیان صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه نقش مهمی در حل بحران ها در شرایط حساس فعلی دارد، اظهار کرد: رسانه در جامعه امروزی بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند در مواقع بحرانی به ایجاد آرامش روانی جامعه کمک کند.

  وی با اشاره به برنامه استکبار در خصوص استفاده حداکثری از قدرت رسانه در جامعه بین الملل بیان کرد:  دشمن از دیکتاتوری رسانه ای برای بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی بهره برده و علیه مفاهیم اسلامی حداکثر استفاده را می کند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین در خنثی سازی برنامه استکبار در خصوص نفوذ به جمهوری اسلامی بیان کرد: جنگ امروز جنگ روایت ها است و برای پیروزی در این جنگ باید همه اصحاب رسانه در کشور وظیفه جهاد تبیین را به دوش بکشند، چراکه دشمن به طور شبانه روزی در حال فعالیت است.

  محمدیان با بیان اینکه بسیج رسانه خود را موظف به اجرای مطالبات مقام معظم رهبری می داند، تصریح کرد: بسیج رسانه در سطح کشور و استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین در خنثی سازی برنامه استکبار تاثیرگذار است

جهاد تبیین در خنثی سازی برنامه استکبار تاثیرگذار است