مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 18:372022-07-29اجتماعي

خسارت بیش از 70 درصدی سیلاب به باغات دماوند/ حضور گردشگران در تفرجگاه ها ممنوع است


فرماندار دماوند از خسارت بیش از 70 درصدی سیلاب به باغات این شهرستان خبر داد و گفت: حضور گردشگران در تفرجگاه های دماوند اکیدا ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند عصر امروز در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها در شهرستان گفت: با توجه به ادامه جو ناپایدار در شهرستان دماوند کلیه نیروهای ستادی، خدماتی، آتش نشانی و اورژانس تا روز دوشنبه هفته آینده در آماده باش کامل خواهند بود.

وی ادامه داد: هرگونه توقف و اسکان در حاشیه رودخانه ها و حضور گردشگران در تفرجگاه های شهرستان اکیدا ممنوع است و از آن جلوگیری خواهد شد.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: از کوهنوردان و طبیعت گردان درخواست می شود تا از رفتن به ارتفاعات تا پایان هفته آینده جدا خودداری کنند تا حوادث جانی در این خصوص رخ ندهد.

طاهرخانی تصریح کرد: شهرداری ها و دهیاری های شهرستان سریعا نسبت به پاکسازی جوی ها، آبراهه ها و دهانه پل های حوزه استحفاظی خود اقدام نمایند تا در صورت بارش مجدد، آب گرفتگی به دلیل انسداد محل آبروها مشاهده نشود.

خسارت بیش از 70 درصدی سیلاب به باغات دماوند فرماندار شهرستان دماوند گفت: متأسفانه روز گذشته سیلاب و طغیان رودخانه به اهالی رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بیش از 70 درصدی سیلاب به باغات دماوند/ حضور گردشگران در تفرجگاه ها ممنوع است

خسارت بیش از 70 درصدی سیلاب به باغات دماوند/ حضور گردشگران در تفرجگاه ها ممنوع است