مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 10:522022-07-29سياسي

شهر برادر امام رضا(ع) عزادار حسین(ع) است


حال و هوای امام حسینی شهر حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف(ع) غبار از دل و دیده می زداید و ناگاه می بینی که اشک از گوشه چشمت سرازیر شده و دلت حال و هوای حرم اباعبدالله و محرم و سینه زنی و روضه می کند.

- خبرگزاری فارس-آستانه اشرفیه، سعید شفیعی؛ با رسیدن ماه محرم تمامی نقاط ایران حس و حال خاص خود را دارد و هر کسی خود را به گونه ای مهیا عزاداری سید الشهدا(ع) می کند.

گویی قبل از دیدن پرچم عزای امام حسین (ع)  و سیاهپوش شدن در و دیوار و دیدن مردم با پیراهن سیاه در گوشه و کنار شهر، قلب ها هم سیاهپوش شده و سنگینی عزای اباعبدالله(ع) بر قلب ها احساس می شود.

  شهر آستانه اشرفیه به برکت وجود حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف(ع) چهارمین شهر مذهبی کشور بوده و به همین واسطه مراسم عزاداری ماه محرم در این شهر حال و هوای خودش را دارد و مردم دیار سلطان چند روز قبل از ماه محرم بیرق های عزا را در و دیوار منازل خود نصب می کنند.

کافی است در شهری مانند آستانه اشرفیه زندگی کنید و هر روز چشمتان به حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف(ع)  بیفتد، ناخودآگاه بعد از مشاهده پرچم مشکی بر فراز گنبد حرم مطهر غم عزای اباعبدالله(ع) به دل می نشیند و نوحه های محرمی را در دل مرور و زیر لب زمزمه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر برادر امام رضا(ع) عزادار حسین(ع) است

شهر برادر امام رضا(ع) عزادار حسین(ع) است