مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 10:222022-07-29اجتماعي

طغیان رودخانه ها محور کوهبنان به بافق را مسدود کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان گفت: با توجه به هشدارهای ستاد پیشگیری و مقابله با بحران استان در سطح قرمز برای آخر هفته جاری در استان و با توجه به مصوبات جلسه ستاد مذکور ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهبنان در آماده باش کامل بوده و در جریان بارندگی ها با حضور میدانی نسبت به این مهم و رصد مشکلات جاری پرداخته اند.

وی خاطر نشان کرد: در جریان بارندگی ها در منطقه فتح آباد و در بیابان جور کلیه مسیل ها و رودخانه های منطقه جاری و موجب تخریب جاده ها و مسیرهای این منطقه شد.

 توکلی افزود: با مدیریت از قبل برق کلیه چاه های دشت فتح آباد به جهت جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی قطع شد اما جاری شدن رودخانه فتح آباد موجب شکستگی پای حدود 30 تیر برق شد.

سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: در بارندگی های دیروز عصر در منطقه کوه جور نیز موجب سیلابی شدن کلیه مسیل ها و جاری شدن رودخانه شد و در مناطقی سیلاب جاری شده به سمت روستای جور سرایز که با مدیریت میدانی شورا و دهیاری روستا و با تامین ماشین آلات مورد نیاز از سوی ستاد بحران شهرستان مسیرهای فرعی مسدود و هدایت آب داخل روستا به معابر اصلی انجام شد که خوشبختانه خسارتی به منازل و خانه های روستای مذکور وارد نیامد اما به معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان رودخانه ها محور کوهبنان به بافق را مسدود کرد

طغیان رودخانه ها محور کوهبنان به بافق را مسدود کرد