مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 08:272022-07-29حوادث

تخلیه روستاهای شرق تهران


فرماندار دماوند با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 700 نفر اسکان اضطراری داده شده ، گفت: تمام روستاهایی که در بستر روخانه بود را به کمک نیروهای امداد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، از عصر روز پنج شنبه 6 مرداد موج دوم بارش ها منجر به جاری شدن سیلاب در شهرستان های فیروزکوه، دماوند، پردیس اسلامشهر و ورامین شد.

رضا طاهرخانی فرماندار دماوند در دماوند اظهار کرد: با توجه به جاری شدن سیلاب در شهرستان تمام روستاهایی که در بستر روخانه بودند را به کمک نیروهای امداد، پلیس و بسیج کامل تخلیه کردیم.

وی گفت: به مابقی افراد هم هشدارهای لازم در خصوص احتمال وقوع سیل داده شده است.

فرماندار دماوند افزود: چند نقطه شهرستان از جمله مساجد را آماده اسکان کردیم و در حال حاضر حدود 700 نفر اسکان اضطراری داده شده اند.

طاهرخانی بیان کرد: بر اثر ریزش کوه در محور دماوند به رودهن محدوده سرهار، این محور مسدود و تردد خودرو به کندی در حال انجام است.

مسؤولان مربوطه در حال تلاش برای بازگشایی محور هستند و به مردم توصیه کردند تا زمان بازگشایی محور، در مساجد اسکان داده شوند.

وی افزود: امکانات اولیه مانند پتو و مواد غذایی توسط هلال احمر بین مسافران توزیع شد و با تلاش همکاران احتمالا حداکثر تا 45 دقیقه دیگر راه باز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه روستاهای شرق تهران

تخلیه روستاهای شرق تهران